צריכים מנעולן רכב מקצועי?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    קידוד מפתחות לרכב

    קידוד מפתחות לרכב הינו שירות חיוני ומועיל במיוחד במגוון מצבים ומקרים. משמעות המושג קידוד מפתחות הינה כי רק המפתחות שברשותכם יניעו את רכבכם ולא מפתחות אחרים או וריאציות מתוחכמות שלהם בהם עלולים לעשות שימוש פורצים. פעולת הקידוד תעניק לכם שקט נפשי וביטחון רב, כי אפילו במקרה בו פורץ ייכנס לרכבכם, הוא לא יכול להניע ולגנוב אותו. שירותי קידוד מפתחות לרכב מבוצע על ידי מנעולן מקצועי, מיומן ומנוסה ובהחלט מדובר בשירות יעיל וחיוני שיפחית עד מאוד את הסיכוי לפריצה וגניבה של הרכב הפרטי שלכם. לאחר ביצוע מלאכת ופעולת הקידוד, תוכלו לישון טוב יותר בלילה ולחוש מוגנים לחלוטין שכן פריצת רכב שהמפתחות שלו קודדו, הינה מלאכה כמעט בלתי אפשרית.

    כיצד מתבצע תהליך של קידוד מפתחות לרכב?

    פעולת קידוד מפתח לרכב נחשבת למורכבת באופן יחסי, שכן היא דורשת פירוק מלא של מנעול הרכב, התקנת שבב מיוחד באזור המנעול שסורק את המפתח ומזהה האם מדובר במפתח מקורי. בכל מקרה בו לא מדובר על מפתח מקורי, לא יהיה ניתן להניע את הרכב. לאחר התקנת השבב, מתבצעת הרכבה מחדש של המנעול. ביצוע קידוד מפתחות לרכב, אפשרי בכל סוגי ודגמי הרכבים וללא ספק מדובר בפעולה שתעניק לכם תועלת רבה. עלות קידוד מפתחות לרכב אינה אחידה ומשתנה בהתאם לכמה פרמטרים שמשפיעים עליה. על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת, צרו קשר עם מנעולן מקצועי, מנוסה ומיומן, תארו לו את הפרטים וכך תוכלו לקבל הערכה לגבי עלות העבודה והשירות. מנעולן מנוסה ומיומן יבצע את המלאכה בתוך זמן קצר שכן הוא בעל הידע כיצד לפרק את המנעול ולהרכיב את השבב בצורה נכונה ומהירה. בתוך זמן קצר, תוכלו לעשות שימוש ברכב וזאת כאשר אתם חשים בטוחים ומוגנים.

    קידוד מפתח לרכב – איתמר מנעולן הדרום

    איתמר מנעולן רכב, מתמחה במתן כל מגוון שירותי המנעולנות החיוניים והמועילים וכל זאת במיומנות ואדיבות. בין השירותים שתוכלו להיעזר בהם: פריצת רכבים, פריצת תא מטען, קידוד מפתחות ושלטים לרכב, שכפול ושחזור מפתחות רכב, תיקון והחלפת אימובילייזר, תיקון סוויץ ועוד. בכל בעיה וצורך, אנו נגיע אליכם במהירות ומספק לכם מענה מקצועי ביחס אישי, כך שתוכלו לשוב לשגרת חייכם במהירות ובצורה בטוחה.

     

    קידוד מפתח לרכב - איתמר המנעולן

    קידוד מפתחות לרכב בדרום

    מנעולנים מתמחים בפריצת דלתות נעולות ובשכפול מפתחות ותיקון מנעולים. האם כל מנעולן יודע גם לשכפל וגם לקודד מפתחות לרכב? אז האמת היא שלא. הקידוד דורש מומחיות ויכולת להפוך מפתח מסוים לכזה שמתאים אך ורק לרכב מאוד מסוים.

    קידוד מפתחות לרכב, איך עושים את זה

    כדי להבין מהו קידוד, נזכור שגם אם ניקח שני רכבים בעלי מפתח דומה, כל מפתח יוכל לפתוח אך ורק את המנעול הספציפי, של רכב ספציפי. רק מפתח מסוים, שקודד בהתאם, יוכל להניע את הרכב באמצעות הסוויץ'. אבל איך בכלל אפשר לבצע קידוד מפתחות לרכב? הדבר נחשב לפעולה רב שלבית. תחילה, המנעולן צריך לקבל גישה למנעול. צריך לפרק אותו ולהתקין שבב מיוחד. מדובר בעצם בשבב שנועד לזהות את המפתח של הרכב. כאשר השבב מותקן והמנעול מוחזר למקומו עוברים ללב התהליך – הקידוד. הקידוד מאפשר להשתמש במפתח עבור הרכב שלכם, כך שמתקבל בעצם מפתח מקורי לכל דבר. אופן בביצוע של התהליך תלוי במידה מסוימת בסוג הרכב, סוג המנעול והאופן שבו מורה היצרן על פירוק המנעולים בדלתות. זו הסיבה שהעלויות של ביצוע קידודים עשויות להשתנות על פי סוג הרכב והיצרן. קידוד של מפתחות נועד להתאים את הצ'יפ לאימובילייזר של הרכב. כלומר, אם לא מבצעים את הקידוד כמו שצריך, אפילו אם המפתח יתאים לדלת, לא תהיה אפשרות להניע בעזרתו את הרכב.

    מדוע כדאי לקודד ולשכפל מפתחות

    במידה ויש לכם רק מפתח אחד לרכב, בין אם מצורף לו שלט ובין אם לאו, יש תועלת רבה בשכפול וקידוד מפתח נוסף. כאשר יש לכם מפתח ספייר, גם אם המפתח ילך לאיבוד, עדיין הרכב לא יהיה מושבת. כל זאת בזכות העובדה שיש לכם אפשרות להמשיך להשתמש ברכב עם המפתח השני. כמו כן, הרבה יותר זול לשכפל מפתח על סמך מפתח קיים מאשר לייצר מפתח חדש ולהתאים אותו לרכב שלכם. כפי שחשוב לכם לנסוע ברכב איכותי ובטוח, כך חשוב שגם המפתח שלכם יהיה טוב לא פחות מהמקורי. שכפול, קידוד ושירות ברמה גבוהה, לרשותכם אצל המנעולן איתמר בן זיקרי.

    קידוד שלט לרכב

    קידוד שלט לרכב הוא שירות חיוני במספר רב של תרחישים, שמבטיח שרק המפתחות המיועדים יוכלו להניע את הרכב שלך. בצורה כזאת ניתן יהיה להרתיע באופן יעיל גנבים פוטנציאליים מלהשתמש במפתחות דומים או בהעתקים. התהליך מעניק תחושת ביטחון, שכן גם אם פורצים לרכב שלך, היעדר המפתח המקודד מונע מהמנוע להניע. שירות זה מבוצע באופן מקצועי על ידי מנעולן מקצועי, שמומחיותו מציעה הגנה חזקה מפני גניבה, ומאפשרת לך להיות רגוע ובידיעה שהרכב שלך מוגן מפני גישה לא מורשית. ההליך של קידוד השלט של הרכב כולל סדרה מפורטת ומורכבת של שלבים. הוא מחייב פירוק זהיר של מערכת הנעילה של הרכב ושילוב שבב מיוחד בתוך מנגנון הנעילה. שבב זה נועד לסרוק ולאמת את האותנטיות של המפתח. זה נשמע לך כמו סינית ואין לך מושג איך עושים זאת? זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי שתפנה אל איתמר מנעולים להזמין שירות בתחום הזה.

    החשיבות של קידוד שלט לרכב

    אתה תוהה עדיין מדוע אי אפשר לוותר על שירותי קידוד שלט לרכב? פשוט מאוד: אם המפתח מזוהה כלא מקורי, הרכב לא יניע. לאחר שהשבב מותקן, הנעילה מורכבת מחדש. אמצעי אבטחה זה חל על מגוון רחב של מותגים ודגמים של רכבים, ומציע הגנה משמעותית. המחיר לשירות זה משתנה, ומושפע מגורמים שונים. כדי לקבל הערכה מדויקת, מומלץ להתייעץ עם מנעולן מנוסה, שיכול לספק לך הערכת עלות לשירות לאחר שיבין את הפרטים הספציפיים של הדרישות שלך. מה שכן, חשוב מאוד לפנות רק אל מנעולן שיש לו ידע מקצועי בתחום הזה, כי רק כך תוכל להיות בטוח שהעבודה מתבצעת כמו שצריך.

    שירות מקצועי ואדיב אצל איתמר מנעולים

    רוצה להזמין כמה שיותר מהר שירותי קידוד שלט לרכב? חשוב לך להבטיח שאתה פונה אל אדם שמכיר את התחום הזה על בוריו? אם כך, איתמר מנעולים יתאים לך. הוא עוסק בתחום הזה כבר הרבה שנים ויש לו ניסיון לא רק בארץ, אלא גם בחו"ל. המחירים אצלו נוחים מאוד והוא זמין תמיד במספר: 054-9095388, אז למה שלא תדבר איתו כבר עכשיו?

    צריכים מנעולן רכב מקצועי? צורו איתנו קשר

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
      דילוג לתוכן