צריכים מנעולן רכב מקצועי?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שחזור מפתח לרכב

    שחזור מפתח לרכב, הינו שירות חשוב ומועיל במקרים ומצבים שונים. במידה ואבד לכם מפתח הרכב ואתם חוששים שיעשה בו שימוש לא מורשה או שהמפתח נשבר ואינכם יכולים לעשות בו שימוש, תזדקקו לשירותיו של מנעולן מקצועי ומנוסה שיגיע לכל מקום בו אתם נמצאים וייחלץ אתכם ממצב הביש במהירות. שחזור מפתחות הינו שירות הנדרש במקרה בו אין לכם מפתח זמין בנמצא מסיבה כזו או אחרת. השירות כולל שחזור לפי המחשב של הרכב ונתוני הרכב וללא צורך להתבסס על מפתח קיים. השירות ניתן 24 שעות ביממה ונוסף אליו תוכלו להיעזר גם שירותי שכפול מפתחות, קידוד מפתחות הרכב ושלטים ועוד וכל זאת במקצועיות, במהירות ובאמצעות ציוד ומכשור מתקדמים וייעודיים.

    מתי יש לבצע שחזור מפתח לרכב?

    שחזור מפתח לרכב הינו שירות חיוני במגוון מקרים ומצבים בהם:

    • אחד ממפתחות הרכב אבד ונעלם בנסיבות שאינן ברורות ואתם חוששים שיעשה בו שימוש לרעה. במקרה שכזה יש לנטרל את מפתחות הרכב, לשנות את הקידוד במחשב של הרכב ולבצע שחזור של המפתח.
    • המפתח שהיה ברשותכם נשבר או אבד ואין לכם מפתח ספייר שתוכלו להעתיק ממנו את הקידוד.
    • הרכב היה בשימוש של אדם אחר ואתם חושדים שהוא שכפל את מפתחות הרכב שלכם ועוד.

    בכל מקרה בו איבדתם את מפתחות הרכב או שאתם מעוניינים לשכפל סט מפתחות נוסף, מומלץ להיעזר בשירותיו של מנעולן מקצועי, מנוסה ומיומן וזאת במקום לפנות למוסך או לחברה היבואנית. כך תוכלו לחסוך זמן המתנה, טרחה והוצאות מיותרות.

    שחזור מפתחות ושלטים לרכב על ידי מומחים

    איתמר מנעולן רכב יגיע לכל מקום בו אתם נמצאים במהירות ויספק לכם מענה ופתרון לכל בעיה ותקלה במקצועיות, אחריות ויחס אישי. בין מגוון השירותים שתוכלו להיעזר בהם: שחזור מפתח לרכב, שכפול וקידוד מפתחות ושלטים, פריצת רכבים ותאי מטען מבלי לגרום לנזקים נוספים, תיקון סוויץ לרכב ועוד. אנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה ונשמח לשתף פעולה ולהעניק לכם שקט נפשי כי בכל מקום ובכל סיטואציה בו תזדקקו לסיוע וחילוץ תדעו כי אתם בידיים טובות ואמינות.

    שחזור מפתח לרכב

    שחזור מפתח לרכב מחיר

    שירותי מנעולן הינם חיוניים ומועילים במגוון צרכים ומצבים שאחד מהם הינו שחזור מפתח לרכב מחיר. בכל מקרה של אובדן המפתח לרכב שלכם, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברת מנעולנות מקצועית ואמינה שתספק לכם מענה מהיר ותאפשר לכם לשוב לשגרת החיים. פעולת השחזור מורכבת יותר מפעולה של שכפול. במצב בו אנו נדרשים לבצע שחזור מפתח ובשונה ממצב של שכפול, הרי שאין בידינו את המפתח בין אם משום שאבד, נגנב או מכל סיבה אחרת. כאשר אין בידינו את המפתח, הרי שיש צורך לבצע מלאכת שחזור המחייבת מיומנות מקצועית.

    החלפת מפתח לרכב

    כאמור, פעולת שחזור שונה ומורכבת מפעולת שכפול. שכפול מפתח מתבצע באמצעות מכונה ייעודית וזאת בצורה פשוטה ומהירה. כאשר אין בידינו את המפתח, מכל סיבה שהיא, הרי שאין אפשרות לשכפלו ונדרש לבצע שחזור. מנעולן מנוסה ומיומן המחזיק בכל האישורים, התעודות והרישיונות הנדרשים מטעם משטרת ישראל, הינו בעל הכישורים לשלוף נתונים מהמנעולים של הרכב, לפרק חלקים ממנו, להתאים שבב חדש דרך מחשב הרכב, להתאים את המפתח לצילינדר המנעולים וכך לספק לכם מענה כולל לבעיה ופתרון איכותי. פעולת השחזור כוללת יצירת צ'יפ חדש וחיבורו לאימובילייזר של הרכב, מדובר בפעולה שיכולה להימשך כמה דקות ובמקרים מורכבים להגיע לשעתיים ולעתים אף ליותר.

    שחזור מפתח לרכב איכות, מקצועיות ואמינות

    שחזור מפתח מחיר הינו שונה ממחיר שכפול מפתח לרכב. הוא מותנה בסוג הרכב והמפתח שאנו מעוניינים לשחזר והאם מדובר במפתח חכם. חשוב להבין, כי מדובר בפעולה המחייבת ידע, ניסיון ומיומנות מקצועיים ולכן אל תתפשרו על כל מנעולן, שכן מנעולן לא מקצועי ומיומן וכזה שאינו פועל ברישיון, עלול לבצע את פעולת השחזור בצורה לא מוצלחת ואף לגרום לנזקים, עוגמת נפש והוצאות מיותרות. באופן כללי, שחזור מפתח מחיר בסיסי עומד על 100 ₪ ובהתאם לסוג המפתח ומידת מורכבות המלאכה הוא יכול להגיע לכמה מאות שקלים.

    שחזור מפתחות – שירותי מנעולן מקצועיים באזור הדרום

    איתמר מנעולן רכב הינו איש מקצוע מיומן ומנוסה המספק מגוון רחב של שירותי מנעולנות באזור הדרום. יתרונות השירות הינם רבים ומגוונים: זמינות מלאה, מענה מהיר והגעה לכל מקום בו אתם תקועים עם רכבכם, רמת מחירים הוגנת, אחריות, אמינות ויחס אישי. אנו עומדים לשירותכם 24 שעות ביממה ונשמח להעניק לכם מענה לכל צורך ובעיה במהירות, מקצועיות ואדיבות.

    שחזור שלט לרכב

    השלט שלכם לרכב הלך לאיבוד? הוא לא עובד ואתם לא יודעים מה לעשות? זה קרה לכם בהפתעה ואתם תקועים במקום רחוק מהבית? כל התרחישים האלה הם חלק מהחיים. לא נעים לדבר על זה, ועוד פחות נעים לחשוב על זה, אך זה בפירוש עלול לקרות לכל אחד מאיתנו. תוהים מה ניתן לעשות במצב כזה? אתם לא יכולים לסבול את המצב שבו אתם עומדים, מסתכלים על הרכב שלכם ולא יכולים להיכנס אליו? התקשרו במהירות אל איתמר מנעולים. הוא יוכל לבצע עבורכם עבודות שונות, כמו למשל: שחזור שלט לרכב, פתיחת הרכב, קידוד המפתחות שלכם או כל פעולה אחרת שיכולה להציל את המצב.

    למה כדי לבצע שחזור שלט לרכב צריך להיות מנעולן מומחה?

    אם יש משהו שכולנו יודעים לומר, זה שאנחנו חיים בעידן שבו גוגל יכול לענות לנו על כל שאלה. יחד עם זאת, יש עדיין עבודות שכדי לבצע אותן אנחנו צריכים להיות מומחים. עבודה כזאת היא, למשל, שחזור שלט לרכב. משמעות הדברים היא שאפילו אם ייצא לכם לקרוא מאמר בנושא או לראות סרטונים של "עשה זאת בעצמך", זה לא אומר שתוכלו לבצע שחזור שלט רכב לבד. מדובר על עבודה שצריך להיות מקצוען אמיתי כדי לעשות אותה. כמו כן, דרוש גם ציוד מתאים כדי שהתוצאה תהיה טובה.

    איתמר מנעולים – כל הסיבות לפנות אליו כמה שיותר מהר

    דרושים לכם שירותי שחזור שלט לרכב? משהו לא תקין בשלט או שאתם חוששים להיתקע מחוץ לרכב בלי שיהיה לכם מה לעשות? אתם נמצאים, כבר עכשיו, מחוץ לרכב תקועים ואתם רוצים שמישהו יגיע לעזור לכם במהירות? הכירו את איתמר מנעולים – האדם הנכון לכם שעובד באזורי הדרום והמרכז. תוך חצי שעה מהרגע שתתקשרו אליו הוא יוכל להגיע עם המעבדה הניידת שלו ולתקן לכם כל בעיה במפתח של הרכב. בנוסף, כבר כשתתקשרו אליו למספר: 054-9095388 תראו בעצמכם שבחרתם איש מקצוע אדיב עם תודעת שירות גבוהה ביותר. שחזור של מפתחות הרכב שיתבצע על ידי איתמר מנעולים זה כל מה שאתם צריכים כדי להיכנס לרכב, לנסוע ולדעת שלא תתקעו שוב כי המפתח לא תקין.

    צריכים מנעולן רכב מקצועי? צורו איתנו קשר

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
      דילוג לתוכן