צריכים מנעולן רכב מקצועי?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מנעולן רכב ביבנה

    דנית, תושבת יבנה, יצרה איתנו קשר והייתה היסטרית מאוד בטלפון. היא סיפרה לנו שהייתה עם התינוקת שלה בסידורים והן נתקעו בתוך הרכב. היא הגיעה לחניה של המתחם המסחרי, כיבתה את הרכב ובאה לצאת ממנו. היא לא הצליחה לפתוח את הרכב מבפנים, ניסתה להניע את הרכב בשנית אך ללא הצלחה. מצב שכזה בו היא נמצאת תקועה בתוך הרכב עשוי להיות מסוכן, בוודאי כאשר היא עם תינוקת ברכב. שלחנו לה עובד מקצועי מטעמנו שהגיע אליה תוך מספר דקות וחילץ אותה ואת התינוקת שלה בבטחה מהרכב, מבלי לגרום נזק לדלת או לחלון הרכב. סובלים ממקרה דומה? נשמו עמוק, תתקשרו אלינו ונגיע אליכם בהקדם.

    מנעולן רכב ביבנה – השירות מעל הכול:

    איתמר הוא מנעולן רכב ביבנה עם ניסיון רב שנים בתחום, הן בארץ והן בחו"ל. לכל אדם עשויה להיות תקלה עם הרכב המצריכה מנעולן מקצועי המתמחה בנעילה ופריצה של רכבים. שירותיו של מנעולן אינם מסתכמים רק בזה כמובן אלא גם בשחזור מפתחות שאבדו, שכפול מפתחות קיימים, שכפול כרטיסים חכמים לרכב, תיקון מנגנון נעילה, תיקון סוויץ' ועוד.

    מדוע חשוב להזמין מנעולן מנוסה ולא לפרוץ את הרכב לבד?

    ראשית במקרים רבים האדם שנתקע ברכב או מחוצה לו לא יודע כיצד לפרוץ את הרכב. כל אדם יכול לקחת אבן ולשבור את החלון אך האם זה הפתרון? כמובן שלא, בוודאי כשיש אפשרות להזמין מנעולן רכב ביבנה שיגיע במהירות אליכם ויפתור את הבעיה. האמינו לנו, החלפה של חלון הרכב יעלה לכם יותר. מנעולן ידע לאתר את מקור הבעיה וכיצד ניתן לפתור אותה במינימום נזק לרכב או ללא נזק כלל. כמו כן למנעולן יש את הכלים הנדרשים לפריצת הרכב בצורה הבטוחה ביותר. לעתים התקלה תהיה בשלט הרכב כך שאם אתם תקועים מחוץ לרכב שלא נפתח או לא מניע ייתכן מאוד וטיפול בשלט/מפתח הרכב יפתרו לכם את הבעיה, ללא הצורך לגעת ברכב עצמו כלל. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם הן בצורך בפריצת רכב נעול והן במקרים שונים המצריכים טיפול במנגנון הנעילה של הרכב, בסוויץ' או במפתח הרכב.

    צריכים מנעולן רכב מקצועי? צורו איתנו קשר

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
      דילוג לתוכן