צריכים מנעולן רכב מקצועי?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שכפול שלט לרכב

    רבים מאתנו נוטים לקחת את המפתחות לרכב כעניין שהינו מובן מאליו, אולם במקרה והם הולכים לאיבוד, אנו מבינים עד כמה הם בעלי חשיבות וזקוקים לשירות שכפול שלט לרכב. שכפול שלט לרכב מתבצע על ידי מנעולן מקצועי ומנוסה, שהינו בעל הידע והכישורים לביצוע המלאכה בצורה הטובה ביותר. קידוד מפתחות הרכב הינו חשוב ביותר, שכן ישנם מקרים רבים בהם לקוחות שרוכשים רכבים עם שלט אחד, נתקלים במצב ביש בו השלט אבד או תקול ונאלצים לבצע שחזור בעלויות גבוהות למדי. שחזור שלט או מפתח יעלה לכם פי שלושה משכפול ולכן חשוב לשכפל מבעוד מועד את שלט הרכב ושיהיו לכם מפתחות ספייר זמינים לכל מצב ומקרה.

    החשיבות של שירות שכפול שלט לרכב

    בהחלט לא מומלץ להמתין ויש לשכפל את השלט בטרם אתם נתקלים בבעיה או במצב קיצון דוגמת גניבה, אובדן או פריצה. שכפול השלט הינו מועיל וחיוני גם כאשר אחד מילדכם הוציא רישיון נהיגה ובכל מקרה בו יותר מאדם אחד משתמש ברכב. ללא ספק, כאשר יש לכם שלט נוסף, אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים כי תהיה לכם אפשרות להניע את הרכב לנסוע בכל סיטואציה שתתרחש. אופן ביצוע שכפול השלט לרכב משתנה בהתאם לסוג הרכב והשלט. פעולת השכפול כוללת קידוד ומבוססת על נתונים המאוחסנים במחשב הרכב. עלות שכפול שלט סטנדרטי לרכב מתחילה ב – 350 ₪ ועלות שכפול שלט חכם מתחילה ב – 500 ₪. במקרים בהם מדובר על שלטים מתוחכמים ומשוכללים במיוחד העלויות עשויות להיות גבוהות יותר ולהגיע גם ללמעלה מאלף שקלים. שירות שכפול שלט, הינו מועיל וחשוב למדי, כך תדעו כי יש לכם שלט חלופי זמין לכל מקרה וצורך.

    שכפול שלט לרכב – מנעולן אמין ומקצועי באזור הדרום

    איתמר מנעולן רכב הינו איש מקצוע מומחה ומקצועי, המציע שירותי מנעולנות באזור הדרום וכל זאת באחריות וזמינות מלאה. בין מגוון השירותים שאינו מציעים ושתוכלו להיעזר בהם: פריצה לרכב, פריצת תא מטען, תיקון שלטים לרכב , שכפול וקידוד שלטים ומפתחות, החלפת סוויץ ועוד. אנו מקפידים לספק מענה מהיר ומקצועי בכל צורך ובעיה ונגיע אליכם בתוך חצי שעה בלבד. באמצעות ציוד ומכשור מתקדמים, נאבחן את הבעיה ונפתור אותה, כך שתוכלו לשוב לשגרת חייכם בנוחות, ללא דאגות וללא הוצאות ונזקים נוספים.

    שכפול שלט לרכב מחיר

    PIXABAY

    קידוד שלט לרכב

    קידוד שלט לרכב הינו שירות חיוני ומועיל הניתן על ידי מנעולן מקצועי, מיומן ומנוסה. מדובר בפעולה מורכבת באופן יחסי, שחייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע בעל הכשרה מתאימה ומומחיות בתחום. ללא ספק, קידוד שלט לרכב באופן עצמאי או על ידי מנעולן שאינו בעל הכשרה ויכולת מקצועית מתאימות, נועד לכישלון. פעולת הקידוד נועדה לספק בטיחות מקסימלית ולמנוע כל אפשרות לפרוץ לרכב, להניעו ולהצליח לגנוב אותו. במידה ואתם זקוקים לשירות קידוד שלט, בחרו אך ורק במנעולן מורשה, מנוסה ובעל מוניטין בתחום שתוכלו לסמוך עליו ולהיות שקטים ובטוחים כי תזכו למענה אמיתי, אפקטיבי ואיכותי.

    היתרונות והחשיבות של קידוד שלט לרכב

    החוק קובע עי על מנת לבצע פעולת קידוד שלט לרכב בצורה חוקית, על נותן השירות להחזיק באישור מתאים מטעם יצרנית הרכב שמוכיח כי הוא עבר הכשרה לביצוע פעולה זו. פעולת הקידוד משתנה בהתאם לסוג הרכב ובין יצרנית אחת לאחרת ומשום כך המנעולן חייב להכיר היטב את כל סוגי השלטים והרכבים. ביצוע קידוד לשלט הרכב נדרשת בכמה מקרים ומצבים: במידה ורכשתם שלט אוניברסלי ואתם מעוניינים לסנכרן אותו לרכב שלכם, במקרה בו הסנכרון בין שלט הרכב לרכב עצמו נעלם ובמידה ואתם מעוניינים לשדרג את רמת הבטיחות והאבטחה  של רכבכם למקסימום ולמנוע אפשרות לפרוץ ולגנוב אותו, שכן קידוד השלט ימנע אפשרות לשכפל אותו ולעשות בו שימוש על ידי גורמים לא מורשים. ההבדל בין קידוד שלט לרכב לבין שכפול שלט, הו ששכפול שלט מתבצע במקרים בהם אבד לכם השלט ואתם זקוקים לשלט חדש, בעוד שקידוד מתבצע בשלט קיים במטרה שתוכלו לפתוח ולנעול איתו את רכבכם. ברוב המקרים, פעולת הקידוד מורכבת יותר ומצריכה מיומנות ומומחיות מצד המנעולן.

    זקוקים למנעולן לקידוד שלט לרכב מקצועי ומנוסה? אנו כאן לשירותכם!

    איתמר מנעולן רכב הינו איש מקצוע מיומן ומנוסה המחויב להעניק ללקוחותיו שירות ומענה מקצועי ואמין לכל צורך ובעיה בכל אזור הדרום. אנו נגיע אליכם בתוך כחצי שעה מרגע קבלת הקריאה, נאתר ונאבחן את הבעיה במהירות באמצעות מכשור מתקדם ונספק מענה בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, באדיבות וברמת מחירים משתלמת והוגנת.

    שכפול מפתח חכם לרכב

    הרכב שלכם הוא יחסית חדש ויש לו מפתח חכם? למען האמת, קניתם את הרכב עם שני מפתחות ואחד הלך לאיבוד? אם כך, ברור שאתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון. האם עליכם להשלים עם המצב ולהשתמש רק במפתח אחד? או שאולי אפשר להזמין שירותי שכפול מפתח חכם לרכב? האמת היא, ששירות כזה בהחלט זמין עבורכם, וחבל יהיה לוותר עליו. מה שכן, ראוי לבדוק ולהבטיח שאתם פונים אך ורק אל מנעולן מקצועי, אמין וכזה שיוכל לבצע אצלכם את העבודה כמה שיותר מהר, כי חבל על כל רגע שעובר. מנעולן כזה הוא איתמר מנעולים שעובד באזור הדרום והמרכז, אז למה שלא תתקשרו אליו כבר ברגעים אלו ממש?

    מתי שכפול מפתח חכם לרכב זה פתרון טוב?

    ניתן לראות שאנשים מזמינים שירותי שכפול מפתח חכם לרכב בלא מעט מקרים. ראשית, כאשר מאבדים מפתח, הדרך הטובה ביותר היא להזמין שכפול של מפתח חכם. שנית, אם אתם שמים לב לאחרונה שמשהו במפתח לא תקין, בהחלט יכול להיות שהפתרון הטוב ביותר יהיה לדאוג לכך שיהיה לכם מפתח חדש. שכפול מפתח חכם לרכב יכול להתבצע גם אם אתם פשוט רוצים שיהיה לכם עוד מפתח רזרבי. מה שכן, חשוב להבין שכדי לבצע שכפול של מפתח חכם, צריך את הציוד המתאים, את הטכנולוגיה וגם את הידע. לכן כדאי שתבדקו היטב בידי מי אתם מפקידים את המשימה הזאת, כי זו עבודה למקצוענים בלבד.

    החשיבות של הזמנת שירותי שכפול מפתח לרכב מאיש מקצוע מוביל

    דרוש לכם שירות של שכפול מפתח חכם לרכב? נתקעתם בחוץ עם הרכב ואתם צריכים עזרה כמה שיותר מהר? צריכים שירותי קידוד למפתח הרכב שלכם? זה לא משנה מה הבעיה במפתח של הרכב, כי מה שבטוח זה שאתם צריכים עזרה מידית ומקצועית. כל הסיבות הללו מובילות למסקנה ברורה: איתמר מנעולים הוא הבית. הוא האדם הנכון שאליו כדאי להתקשר, כי הוא זה שיגיע אליכם תוך מקסימום חצי שעה עם מעבדה ניידת. הוא ייתן לכם שירות נהדר והכול במחיר חלומי, אז איפה כאן הדילמה?

    שכפול מפתח לרכב עם שלט

    אתם עומדים המומים מול הרכב שלכם כי הרגע הבנתם שאין לכם מפתח? תוהים מה תוכלו לעשות בנידון ומהן באמת האפשרויות? אם כך, כדאי שתדעו: עכשיו זה הרגע להזמין שירותי שכפול מפתח לרכב עם שלט. זה לא משנה אם יש לכם רכב ישן או יחסית חדש. זה אפילו לא משנה באיזה צבע הוא או מאיזה דגם. מה שבטוח זה שכדי לשכפל את המפתח לרכב, אתם צריכים עזרה. כפי שאתם בוודאי מבינים, זו לא עבודה שאפשר לעשות לבד. צריך ידע וציוד מתאים כדי לשכפל מפתחות של רכב מכל סוג ומכל שנת ייצור. לכן כדאי שתפנו אל איש מקצוע כמו איתמר מנעולים, כי הוא האדם המקצועי ביותר שיוכל לעזור לכם לשכפל מפתחות ברחבי המרכז והדרום.

    מתי שכפול מפתח לרכב עם שלט הוא שירות נדרש?

    יש כמה גורמים שיכולים להוביל אתכם לחשוב על הזמנת שירותי שכפול מפתח לרכב עם שלט. המצב הראשון הוא מצב קלאסי שבו אתם מבינים שפשוט איבדתם את המפתח לרכב. לעומת הזאת, המצב השני הוא מצב שבו המפתח לא עובד. למרות הרכבים המשוללים שניתן לראות בימינו, לעיתים יש להם תקלות בשלטים. לכן במצב כזה חשוב מאוד לפנות אל מי שיוכל לעזור לכם לתקן את התקלה או פשוט לשכפל מפתח חדש לרכב.

    האם שכפול של מפתחות לוקח הרבה זמן?

    כמובן שאם אתם רוצים להזמין שירותי שכפול מפתח לרכב עם שלט, תרצו לדעת איך עושים זאת. תרצו לעשות זאת כמה שיותר מהר, במיוחד אם אתם תקועים בסיטואציה לא נעימה ותרצו כבר להיכנס לרכב ולהתניע אותו. לכן כדאי שתבדקו בשבע עיניים אל מי אתם פונים, כי לא כל מנעולן יוכל להגיע אליכם תוך חצי שעה. בנוסף, לא לכל מנעולן יש את הציוד המתאים כדי לשכפל לכם מפתחות בעזרת מעבדה ניידת שיש בה את כל הציוד הדרוש. לכן, אם אתם רוצים לשכפל מפתח לרכב, בין אם זה בצורה דחופה ובין אם אתם עושים זאת בנחת, אל תתפשרו על מנעולן חובבני. פנו כמה שיותר מהר אל איתמר מנעולים ותראו שתצאו מרוצים מהשירות היעיל והמהיר שהוא ייתן לכם.

    צריכים מנעולן רכב מקצועי? צורו איתנו קשר

      שכפול שלט לרכב מחיר

      כל החברות הגדולות והמובילות המייצרות רכבים חדשים, מספקות עם הרכב החדש מפתח הכולל מנגנון משוכלל המהווה למעשה סוג של שלט, מכאן ששירות שכפול שלט לרכב מחיר הינו חיוני ומועיל ויעניק לכם שקט נפשי וביטחון כי בכל סיטואציה לא צפויה, יהיה לכם שלט ספייר זמין. שלט הרכב משמש לפתיחה ולנעילה של דלתות הרכב והוא מבוסס על מנגנון מתקדם שלא ניתן לשכפול באמצעות מחרטה בדומה למפתח, אלא יש צורך לבצע פעולת העתקה וקידוד. למעשה לוקחים שלו מוכן אוניברסלי ומקודדים אותו בהתאמה לשלט הקיים של הרכב. כיום, שלטי הרכב הינן מתקדמים וחכמים וכוללים מגוון רחב פונקציות. שירות שכפול שלט לרכב ניתן על ידי מנעולן מיומן ומנוסה ומתבצע באמצעות חיבור מחשב לשקע ה –   OBD הנמצא ברכב, קידוד והתאמה דרך המחשב של הנתונים הקיימים לשלט החדש.

      היתרונות של שירות שכפול שלט לרכב מחיר

      עלות שירות שכפול שלט לרכב נעה בין 350 – 1000 ₪ כאשר מדובר על שלט סטנדרטי ובין 500 – 2000 ₪ כאשר מדובר בשלט חכם. הרכבים המודרניים מצוידים ברכיבים ומרכיבים חכמים במערכת ההנעה, באביזרי בטיחות ושליטה ובמערכת הדלק. השלט החכם בהחלט משתלב בכל הפונקציות והפעולות המתקדמות המשפרות ומייעלות את חוויית הנהיגה. השלט החכם מאפשר להניע את הרכב לא דרך הסוויץ', אלא באמצעות לחצן מיוחד המזהה את המפתח והשלט. ללא ספק, שירות שכפול שלט הניתן על ידי מנעולן מקצועי ומנוסה, יספק לכם נוחות רבה, תחושת ביטחון וכל זאת ברמת מחירים סבירה והוגנת. נוכח החשיבות הרבה שיש כיום לשלטי הרכב ומגוון הפונקציות שניתן לשלוט עליהן באמצעותם, חשוב שיהיה לכם שלט ספייר פעיל וזמין לכל מקרה העשוי להתרחש בין אם שאיבדתם את השלט, השלט נגנב, התקלקל וכו'.

      שכפול מפתחות ושלטים לרכב על ידי מומחים

      איתמר מנעולן רכב, מספק מגוון רחב של שירותי מנעולנות מקצועיים באזור הדרום וכל זאת בדגש על אמינות, אחריות, מקצועיות, זמינות ויחס אישי ואדיב לכל לקוח. אנו נגיע אליכם בתוך חצי שעה מרגע קבלת הקריאה עם ניידת שירות מצוידת במכשור מתקדם ונספק לכם פתרון מהיר לכל צורך ובעיה, כך שתוכלו לשוב לשגרת חייכם בהקדם. אנו זמינים עבורכם 24 שעות ביממה, ונשמח לשתף פעולה!

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
      דילוג לתוכן