צריכים מנעולן רכב מקצועי?

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    שכפול מפתחות לרכב

    כל בעל רכב מקבל כמובן מאליו את העובדה שהוא יכול להניע כרצונו, בעזרת המפתח. אבל מה קורה אם לפתע מגלים שהמפתח הולך לאיבוד? מה עושים אם בבוקר אחד המפתח מתעקם או שהתיק עם המפתח נגנב? בדיוק בשביל הדברים הללו ישנה אפשרות לבצע שכפול של המפתחות. קבלו כמה עובדות חשובות בנושא.

    מדוע שכפול מפתחות נחשב למורכב

    שכפול וקידוד מפתחות לרכב נחשב לפעולה יחסית מורכבת. יש כמה סיבות לכך שזו פעולה מורכבת יותר מאשר שכפול של דלת רגילה ואפילו של דלת פלדה. שכפול של מפתח לרכב צריך להתחיל עם העתקת החלק המתכתי, שאותו בעצם נועצים בדלת או בסוויץ'. אבל צריך לזכור שבתוך הדלת או באימובילייזר ישנו צ'יפ. מדובר בשבב ייעודי, שבעזרתו הרכב יודע לזהות שמדובר במפתח מקורי או בתואם של המקורי. גם הצ'יפ הזה יש לשכפל או לקודד, על מנת שתהיה התאמה. כמו כן, ישנם דגמים נוספים של מפתחות, לפי סוג הרכב ולפי מדיניות היצרן. לדוגמא, ישנם דגמים שנועדו להניע את הרכב בלי מפתח אלא בהפעלה מבוססת שידור אות מרחוק. מפתחות כאלה אפשר לתפעל כאשר הם נשארים בכיס. זאת ועוד, מפתחות מסוימים מגיעים עם מפתח חירום פנימי, שנועד להחליף את פעולת השלט לפי הצורך. אם הבטרייה של השלט נגמרת, אפשר לפתוח את הדלת באמצעות שימוש במפתח ברזל שלרוב יהיה נשלף (לעיתים עם מנגנון קפיצי). לאור ריבוי הרכבים, סוגי השלטים, סוגי המפתחות, הקידודים והצ'יפים, רק איש מקצוע מיומן ובקיא בתחום יוכל לבצע את השכפול, הקידוד ואספקת מפתח זהה למפתח הרכב המקורי. יש לציין כי בחלק מהדגמים השכפול חייב להיעשות תוך כדי חיבור למחשב הרכב.

    לאן לפנות לצורך שכפול מפתחות לרכב

    הרבה יותר מהיר, פשוט וזול לשכפל מפתח קיים ולא לחכות למצבים לא נעימים, כגון אובדן המפתח. על מנת שתוכלו לשכפל את צרור המפתחות שלכם, פנו אך ורק לאיש מקצוע בעל מוניטין, ידע במנעולי רכבים, שכפול וקידוד. לרשותכם, המנעולן איתמר בן זיקרי, בעל ניסיון רב בתחום זה. מטפל גם בשחזור מפתחות, תיקון סוויץ' ועוד.

    צריכים מנעולן רכב מקצועי? צורו איתנו קשר

      חברה לשיווק באינטרנט חברה לשיווק באינטרנט
      דילוג לתוכן